26 Mayıs 2016 Perşembe

~Blogger Hakkında Düşüncelerim~


~Blogger Hakkında Düşüncelerim~

Blog yazarken arkadaşlarımızla hep eğlendik. Birbirlerimize sürekli Bloglarımız hakkında yorumlar yaptık. Yanlışlarımızı düzelttik. Eğitici yayınlar yayınladık. Kısacası bu süreçte çok eğlendik.

Bazı arkadaşlarım çok güzel projeler ortaya attı. Görüntülenme sayılarını görünce çok sevindiler. Benim Blog'umsa, daha çok kişisel Blog'uma ağırlık verdiğim için gözalıcı olmadı.

Fakat bu size garip gelebilir ama hem kişisel blogumu hem de ders için açtığım blogu aynı anda yürütebildiğim için kendimle gurur duyuyorum.

Yazın daha çok kişisel hesabıma ağırlık vereceğim için bu hesaptan yayın yapmayı düşünmüyorum. Ama bu proje benim için bir deneyim oldu. Ve bu proje ile yazı yazma alışkanlığım da arttı. Anı defterleri ve küçük hikayeler yazmaya başladım.

Kısacası blog yazarken çok eğlendim. Bu projeyi yaparken yanımda olan Özge Öğretmenime teşekkür ederim...









2 yorum:

  1. Ben de 3 blogu birden yönetmeye çalışıyorum. Bence de çok zor bir iş. Ama senin blogunda iyi olmuş:D

    YanıtlaSil
  2. canım benim hiçbir şeyin göz alıcı olmasına gerek yok zaten senin eğlenmen, öğrenmen öğrendiğini ifade edebilmendi bizim için önemli olan sen bunu başardın. Ben seninle gurur duyuyorum bunu biliyorsun ;) DEVAM...

    YanıtlaSil